logo

شبکه جهانی کامپیوتر

شرکت شبکه جهانی کامپیوتر ، با بهره گیری از بهترین تجارب و بهترین سرویس ها ، توانسته است تا کنون ، رضایت مشتریان خود را جلب کند.سرویسهایی قدرتمند ، با بالاترین زمان پایداری ، در به هدف رسیدن هر چه بهتر یک پروژه ، نقش موثری دارد که این موضوع را بیش از هر موضوع دیگری ، مد نظر خود قرار داده است. مجموعه ما با استفاده از تجربیات فراوان و با ارزش سعي بر اين دارد تا پاسخگوي تمامي نيازهاي شما عزيزان باشد، و در اين راستا توانسته است با استفاده از سيستم هاي نوين و با کيفيت بالا راه حل هايي ابداع نمايد که قيمت تمام شده بسيار پايين و کيفيت بسيار بالا را بدست آورد و اين امر موجب شده تا امکان ارائه خدمات بهتر فراهم شود تا بتواند خدمات خود را نه تنها در تهران بلکه در سراسر ايران ارائه نمايد.
mebc2000@gmail.com
wcnc2000@gmail.com

Phone: +98 (0) 912 336 8766
Fax: +98 (0) 21 8977 9899
0
  • سبد خرید شما خالی است.

نقشه حمله سایبری زنده Live Cyber Attack Maps

Digital Attack Map

نقشه حمله سایبری زنده Live Cyber Attack Maps

۷ نقشه تهدید حمله سایبری زنده در سال ۲۰۱۹

۱. نقشه مورد علاقه ما در زمان واقعی حمله سایبری در سراسر جهان از آزمایشگاه کسپرسکی است. به نظر می رسد فوق العاده براق. در واقع ، این می تواند به راحتی یک شروع کننده مکالمه در مهمانی بعدی شما باشد زیرا در تلفن ها نیز بسیار عالی عمل می کند. بر روی “آمار” کلیک کنید تا به راحتی جزئیات زیادی را در مورد مکان اطلاعات بدست آورید و رتبه بندی های حمله را برای روز جستجو کنید.

Kaspersky Lab cyber attack map: https://cybermap.kaspersky.com/

live-cyber-attack-map_Kaspersky

۲. بعد ، درباره نقشه تهدید به صورت زنده botnet چگونه است؟ برخی از موسیقی کلاسیک را برای استفاده با این یکی قرار دهید و “نمایش حمله” هماهنگ خود را از حملات بات نت در زمان واقعی در سراسر جهان داشته باشید.

Deteque botnet threat map: https://www.deteque.com/live-threat-map/

live-cyber-attack-map_Deteque

۳. بعد نقشه حمله به زمان واقعی Fortinet است. ممکن است از لحاظ بصری هیجان انگیز نباشد ، اما چندین ویژگی جالب وجود دارد که آن را منحصر به فرد می کند. گوشه سمت چپ پایین آمار حمله سایبری را درک کرده و قابل توجه است ، و اگر به نقشه نگاه کنید می بینید که یک روز / شب نقشه به صورت ظریف روی نقشه حمله سایبری پوشانده شده است. بنابراین می توانید ببینید که بازیگران بد پس از تاریکی کجا دوست دارند کار کنند.

Fortinet live cyber attack map: https://threatmap.fortiguard.com/

live-cyber-attack-map_Fortinet

۴- در نقشه بعدی ما از FireEye کمی رنگ بیشتر وجود دارد. آنچه در این مورد وجود دارد از هم جدا شده است: از نظر برخی از تصاویر با گرافیک های حمله ای کمتر نمایشی است ، و همچنین نشانگرهای بالای حمله شده طی ۳۰ روز گذشته را نشان می دهد.

FireEye real-time cyber attack map: https://www.fireeye.com/cyber-map/threat-map.html

live-cyber-attack-map_FireEye

۵. همچنین نقشه تهدید سایبری بیتدفندر را در زمان واقعی کشف کردیم ، که ادعا می کند عفونت و حملات نشان می دهد. بعلاوه ، لیست حملات سریع آن باعث شده است تا افراد غیر تکنیکی مورد توجه قرار بگیرند.

Bitdefender live cyber threat map: https://threatmap.bitdefender.com/

live-cyber-attack-map_Bitdefender

. نقشه حمله سایبری واقعاً خوب که از لحاظ ظاهری خوب است ، از SonicWall است که توسط یک خواننده SecureWorld به آن اشاره شده است. ما واقعاً اسکن تحلیلی را در پایین نقشه دوست داریم که نشان می دهد در حال حاضر کدام کشورها دارای اهداف برتر حمله هستند و از جمله موارد دیگر ، تعداد حملات سایبری در هر سایت برای روز.

SonicWall live cyber attacks map:https://securitycenter.sonicwall.com/m/page/worldwide-attacks

live-cyber-attack-map-sonicwall

۷. مورد آخر چیزی است که شما ممکن است کلاسیک InfoSec بنامید. این نقشه تهدید سایبری نه تنها شامل صدای “پیو پیو” بازی های ویدئویی از دهه ۸۰ میلادی می شود ، بلکه با صاف می گوید که داده های آن از ابر ، از جمله ابر کومولوس تهیه شده است! و این حملات را که قرار است در حال ردیابی باشد ، به عباراتی مانند “این سایبر پمپئی” یا “ما فقط آن را جلوه ای می خواهیم” ترجمه می کند.

With a name like Threatbutt, need we say more? https://threatbutt.com/map/

live-cyber-attack-map_Threatbutt

ابوذر علی خمسه
بدون نظر

متاسفیم، نظرات بسته است.

درخدمتیم با ما در ارتباط باشید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم